DÍA DE LA L.LINGUA MATERNA

DÍA DE LA L.LINGUA MATERNA

La Conceyalía de Cultura del Conceyu Cangas, al traviés del Serviciu de Normalización L.lingüística, prepara una serie d'actos pa la sumana qu'entra, cono obxectu de conmemorar el Día Internacional de la L.lingua Materna, que se celebra en tol mundu'l 21 de febreiru.

Los actos conmemorativos celebraránse durante los días 19 ya 20 de febreiru.

El primeiru de los días cola presentación d'una campaña de tresmisión l.lingüística a traviés del xuegu na escuela de 0 a 3 ¿Los Gigantinos¿. Esta campaña consta de dous packs de materiales, unu del monte ya outru de la casería, qu'inclúin una alfombra-puzzle de Goma EVA con siluetas d'animales del monte ya la casería ya fichas de maderas de Banova colas ilustraciones d'estos mesmos animales p'asociar unas ya outras. La campaña ta deseñada pola empresa gráfica Signum, que recibíu'l premiu internacional Latampack pol deseñu d'esta mesma campaña.

El segundu de los días, en colaboración cona Dirección Xeneral de Planificación Llingüística y Normalización, representaráse Hansel y Gretel no Teatru Toreno pal alumnáu de Primaria de los centros educativos cangueses ya'l propiu alumnáu l.lerá un  manifiestu relacionáu cona importancia de la tresmisión de la l.lingua materna.

Estas xornadas nun son las únicas qu'implican al alumnáu cangués, protagonista tamién del concursu autonómicu El miou cantar, onde'l CRA Cibea resultóu escoyíu representante del conceyu Cangas cono cantar Muitas cousas, que presentaremos nas redes ya a los medios el 21 de febreiru, pa conmemorar esta fecha tan significativa.

La conceyala del aria, Carmen Riesco, incide na importancia de tresmitir la nuesa l.lingua a las nenas ya nenos de Cangas, porque al traviés d'el.la ofrecémos-ys una visión del mundu diferiente ya al tiempu complementaria qu'arriquez ya suma no mundu diversu ya ricu al que pertenecemos.  

 

Imágenes

Materiales escolares relacionados