Abierto plazo para presentación de solicitudes de instalación de pulpería durante la Fiesta de la Vendimia 2016

Abiertu'l plazu de presentación de solicitudes pa la instalación d'una pulpería durante la Fiesta de la Vendimia 2016

Mediante resolución d'Alcaldía de fecha 20 de setiembre de 2016, aprobánonse las bases reguladoras que van rexir l'autorización demanial pa la instalación d'una pulpería en La Plaza la Oliva durante las fiestas de la vendimia 2016.

El Ilmu. Conceyu de Cangas del Narcea abre un periodu de presentación de solicitudes, debiendo las personas interesadas presentar instancia no Rexistru Xeneral del Conceyu Cangas antias de las 14 horas del l.lunes, 26 de setiembre de 2016. La solicitú citada tien d'ir acompañada de la documentación a que se refier la cláusula tercera de las bases reguladoras.

No supuestu d'una solicitú única, adxudicaráse directamente la ocupación por resolución d'Alcaldía. No casu d'existir muitas solicitudes, vei faese un sortéu públicu na Sala de Plenos de la Casa Conceyu'l miércoles, 28 de setiembre de 2016, a las 14:30.

Pueden consultase las condiciones del anunciu ya las bases reguladoras dende esti enl.laz.