CAMBIO FECHA PRESENTACIÓN PLATAFORMA DESAFÍO MUJER RURAL

CAMBIU FECHA PRESENTACIÓN PLATAFORMA DESAFÍU MUYER RURAL

L'actu de presentación de la plataforma ¿Desafíu Muyer Rural¿ previstu pal 8 de febreiru pásase al martes 20 de febreiru, debío a las condiciones climáticas.

L'actu fairáse sigún lo previstu'l martes 20 de febreiru, a las 20:00 horas, no Auditoriu de la Casa la Cultura ya siguirá'l programa previstu:

• 19:45 horas: recepción d'asistentes.
  • 20:00 horas: presentación ya bienvenida del alcalde de Cangas del Narcea ya Almudena Cueto, directora del Institutu de la Muyer d'Asturias.
  • 20:10 horas: presentación programas d'apoyu a la muyer rural por parte de Carmen López, conceyala de la Muyer del Conceyu de Cangas del Narcea.
  • 20:20 horas: presentación programa "Desafíu Muyer Rural" por parte de Lucía Cerón Hernández, directora del Institutu de la Muyer ya pa la Igualdá d'Oportunidades.
  • 20:30 horas: presentación de la plataforma de comerciu electrónicu de la Escuela d'Organización Industrial.
  • 21:00 horas: cierre de la xornada con vinu DOP de Cangas.

Las muyeres interesadas en participar pueden apuntase na web del conceyu cubriendo los datos na plataforma del enl.laz.