Conciertos finales Escuela Municipal de Música

Conciertos finales Escuela Municipal del Conceyu Cangas

La Escuela de Música del Conceyu Cangas despide'l cursu con un mes intensu en cuanto a programación musical.

Durante tol cursu tuvienon celebrándose audiciones d'instrumentos ya especialidades diferientes, que culminan agora cona celebración de trés audiciones: una de clarinete ya saxofón el miércoles 23, a las 19:00 horas, no Auditoriu de la Casa la Cultura ¿Palaciu d'Oumaña¿;  outra de trompeta'l ¿¿unes 28, a las 19:00 horas, no patiu de la Casa la Cultura ¿Palaciu d'Oumaña¿ ya una última de pianu'l martes 29, a las 19:00 horas, no Teatru Toreno. La deslocalización pretende ampliar l'espectru d'influencia ya fader los actos accesibles a la población.
 Con todo, la programación musical nun acaba aiquí. Espuéis de las audiciones, chegan los conciertos de fin de cursu por especialidades. Abre la despidida del cursu, la Sección Tradicional, que fai'l sou conciertu'l día 15 de xunu; síguela la Sección Rock, que fai lo propio'l día 18 de xunu ya acaba'l ciclu cona actuación del Aria de Clásica, el día 19 de xunu.

La conceyala de Cultura, Carmen Riesco, vincula esta actividá musical tan intensa al compromisu fuerte de la corporación ya al apueste pola deslocalización ya la popularización de los eventos culturales.