Plazos campaña de pastos 2018

Plazos campaña de pación 2018

RENOVACIÓN REPRESENTANTES GANADEIROS

El representante de los ganadeiros de cadagunu de los MUP tien de ser escoyíu polas ganaderas ya ganadeiros de cada zona. El cargu yá renovable cada dous años. Los plazos a tener en cuenta son los siguientes:

Plazu de designación de los representantes de los ganadeiros na Xunta Ganadera del Conceyu: del 8 al 19 de xineiru de 2018.

CENSU GANADEIRU

Cono fin de dar cumplimientu a lo establecío na Ordenanza de pación del Conceyu Cangas, vei formalizase la revisión del Censu Ganadeiru del Conceyu. La inscripción del ganáu no mencionáu Censu Ganadeiru del Conceyu Cangas yá un requisitu indispensable pa tener drechu a licencia de pación nos montes d'utilidá pública pertenecientes al Conceyu Cangas. Pola súa parte, la relación de pación disponible figura cumo anexu de la Ordenanza de pación del Conceyu Cangas. Al efectu de tramitar las solicitudes, existe un modelu de ficha d'inscripción qu'ha ser cumplimentada ya remitida al Conceyu Cangas.

 

Los plazos a tener en cuenta son los siguientes:

  • Inscripción no Censu Ganadeiru del Conceyu: del 8 al 19 de xineiru de 2018
  • Exposición pública del Censu Ganadeiru del Conceyu: del 22 de xineiru al 2 de febreiru de 2018
  • Periodu d'alegaciones al Censu Ganadeiru: del 22 de xineiru al 6 de febreiru de 2018
  • Publicación Censu Ganadeiru Definitivu: 12  de febreiru de 2018

SOLICITÚ LICENCIA DE PACIÓN

Pa la solicitú de licencia de pación nos MUP: 132, Los Acebales; 133, Los Cadavales; 134, Cengadera; 136, Xinestosa vei ser necesario presentar cubiertu'l modelu de solicitú existente al efectu xunto cona carta última de saneamientu. Las personas xurídicas, amás, habrán apurrir la escritura de constitución de la entidá.   
Los plazos a tener en cuenta son los siguientes:

Solicitú de licencia de pación: del 13 al 26 de febreiru de 2018

Recuérdase que l'horariu del Rexistru presencial d'entrada de documentos del Conceyu Cangas yía de l.lunes a vienres de 9:00 a 14:00 horas. Si usté ta ente las personas obligadas a relacionase cona alministración de forma electrónica (Art. 14.2 Lei 39/2015, de Procedimientu Alministrativu Común de las Alministraciones Públicas: personas xurídicas, entidades sin personalidá xurídica, profesionales de colexación obligatoria no exerciciu de la súa actividá profesional, personas que representen a personas obligadas), la presentación de solicitudes, instancias ya comunicaciones cona Alministración ha fadese al traviés del rexistru electrónicu: http://sedeelectronica. ayto-cnarcea.es. En casu de que lo presente presencialmente, vei ser requeríu pa proceder a la subsanación al traviés de la súa presentación electrónica. A estos efectos, consideraráse cumo fecha de presentación la de la subsanación.


Pa cualquier duda, puede dirixise a las dependencias de la Casa Conceyu asitiadas n'El Paséu, 13, baxu, Cangas del Narcea (tlfn.: 985 810 560).


Puede descargar dende los enl.laces siguientes el modelu de SOLICITÚ DE LICENCIA DE PACIÓN  en formatos diferientes:

 

Puede descargar dende los enl.laces siguientes el modelu de la FICHA D'INSCRIPCIÓN NO CENSU GANADEIRU DEL CONCEYU en formatos diferientes: