XX CONCURSU DE DEBUXU "MARCAPÁXINAS"

El Conceyu de Cangas del Narcea, al traviés del Aria de Cultura, convoca un concursu de debuxu con motivu de la celebración del Día del L.libru. Los debuxos ganadores van convertise na imaxe de los marcapáxinas que la Biblioteca Pública del Conceyu "Padre Carvallo" vei repartir a partir del 23 d'abril, Día del L.libru.

BASES DEL CONCURSU

1. Pueden participar tódolos nenos ya nenas d'ente 6 ya 12 anos que quieran. Establécense dúas categorías:
¿Primer categoría: 1u, 2u ya 3u de Primaria
¿Segunda categoría: 4u, 5u ya 6u de Primaria

2. El debuxu ha ser orixinal, inéditu ya nun cuntar con premios anteriores.

3. Establezse un premiu de 60 ¿ pa cadaguna de las categorías, a gastar en ¿¿ibros ou material escolar en cualquier ¿¿ibrería de Cangas del Narcea.

4. El debuxu presentáu nun foliu A-4 ha tar centráu ya tener formatu de marcapáxinas. La temática pal 2021 ía ¿¿ibre.

5. Los debuxos han incluir pseudónimu no reversu ya ir acompañaos d'un sobre cono mesmu pseudónimu ya cona categoría na que se participa. El sobre de dientro ha recoyer los datos de la persona participante (categoría na que participa, centru educativu, cursu ya grupu, nome, apellíos ya teléfonu de contactu).

6. El plazu pa la presentación de los debuxos acaba'l 9 d'abril d'enguano.

7. Los debuxos han entregase:

• Biblioteca del Conceyu ¿Padre Carvallo¿ (La Plaza la Oliva, s/n, 33800, Cangas del Narcea), n'horariu de 10:00 h a 13:30h ya de 16:00 a 19:30 h.

• Corréu electrónicu culturacn@cnarcea.es. Han mandase dous archivos cono pseudónimu nos dous, nunu d'esos archivos incluiránse los datos de la persona participante ya n'outru'l debuxu que presenta al concursu.

8. El xuráu vei tar compuestu por representantes del Aria de Cultura del Conceyu.

9. Los debuxos presentaos van quedar en poder del Conceyu Cangas.

10. La participación no concursu implica l'aceptación de las bases presentes.

11. El xuráu vei quedar facultáu pa resolver tódalas dudas que se plantee sobre las bases presentes.

Cartel anunciador concurso marcapáginas_castellano

Cartel anunciador concurso marcapáginas_asturiano