Actualidad de Igualdad

CANGAS DEL NARCEA TRASLADA A LAS PEÑAS TODOS LOS RECURSOS PARA QUE SEPAN ACTUAR ANTE AGRESIONES SEXISTAS DURANTE LOS FESTEJOS

La concejalía de Igualdad colocará en los locales de hostelería pegatinas con mensajes de rechazo hacia las agresiones sexuales.

8 DE MARZU

El 8 de marzo es un día constituido internacionalmente para reivindicar los derechos de las mujeres, denunciar las discriminaciones que sufren en ámbitos diferentes y rendir homenaje a las personas que luchan por la defensa de la igualdad.

VI Alcuentru d'Asociaciones de Muyeres ya piel.le Muyer Rural 2017

El vienres 10 de los santos, celebraráse en L.lumés el VI Alcuentru d'Asociaciones de Muyeres, coincidiendo cono piel.le de Muyer Rural 2017.

Muyer Rural 2017

La ufierta d'actividades formativas ya d'esparcimientu saludable pa muyeres del mediu rural ábrese outru añu más de la mano de la Conceyalía d'Igualdá del Conceyu de Cangas del Narcea. Siempre cono obxectivu d'oufrecer durante la conmemoración del Día Internacional de la Muyer Rural 2017 la oportunidá d'afianzar el conocimientu personal ya reforzar la valía propia.

Taller d'habilidades sociales ya técnicas de comunicación pa muyeres

Dende la Conceyalía d'Igualdá del Conceyu Cangas organízase un taller pa muyeres de baldre. Nél, van enseñase técnicas pa faer frente a situaciones interpersonales diferientes na vida familiar, profesional ya na busca d'empléu.

Clausura del curso Tiempo Propio 2015-2016

El jueves día 28 de julio tendrá lugar la clausura del curso, con la entrega de diplomas de asistencia y una comida de hermandad.

Homenaxe a la canguesa María Dolores Coque Rodríguez durante'l x alcuentru de Tiempu Propiu

El 6 de mayu, durante'l X Alcuentru de Tiempu Propiu, homenaxeóuse a la canguesa María Dolores Coque Rodríguez, socia de l'Asociación de Muyeres con Tiempu Propiu natural de Berguñu, Cangas.

CONCENTRACIÓN silenciosa a las 12:00 h. n'El Mercáu

Con motivu del asesinatu d'una nena: Alicia. Outru crime cometíu por violencia machista.

Edición nueva del programa Tiempu propiu

El programa, que se coordina al traviés de l'Axencia d'Igualdá, abríu'l plazu pa la matrícula no mes d'outubre. No mes de los santos, vei empicipiar cono primer taller Quierte muito, cona participación de 40 alumnas.

Xornadas Muyer Rural 2014

Por octavu añu consecutivu, eichan a andar los talleres dirixíos a muyeres dientro de las xornadas itinerantes no mediu rural: MUYER RURAL 2014.