Visualizador del rexistru únicu de planeamientu del Principáu d'Asturias

El Rexistru de Planeamientu ya Xestión Urbanística foi creáu pola Lei 3/2002 de suelu del Principáu d’Asturias, cono obxectu de recoyer "un exemplar completu ya actualizáu de las ferramientas d’ordenación del territoriu, planes ya outras ferramientas d’ordenación ya xestión urbanísticas".

La súa finalidá yá la de facilitar a la ciudadanía l’exerciciu al sou drechu a la información pública en materia d’urbanismu, fomentar la súa participación ya incrementar la tresparencia del sou drechu a la información pública en materia d’urbanismu, fomentando la súa participación ya incrementando la tresparencia nos procesos de toma de decisiones mediante l’empléu de las tecnoloxías nuevas de la información.

Esta ferramienta ta destinada a usuarios ya proveedores de tódolos niveles de la alministración, sector comercial, organizaciones sin ánimu de lucru, sector académicu ya ciudadanía en xeneral.

El soporte de la documentación gráfica yá la cartografía básica oficial del Principáu d’Asturias, a el.la añádese-y la feita pol promotor de la ferramienta de planeamientu ou xestión. Pa la representación cartográfica vei emplease’l sistema de referencia xeodésica ETRS89 (European Terrestrial Reference System 1989) ya’l sistema de referencia de coordenadas ETRS-Transversa de Mercator.