Procesos selección de personal pa la Escuela de Música del Conceyu durante 2017

Cobertura d'una plaza de profesor d'Acurdión Diatónica

L'obxectu de la convocatoria presente yá la selección de personal pa la impartición de clases na Escuela de Música del Conceyu Cangas, mediante concursu, debío a la especificidá de las plazas, cumo personal laboral temporal del Conceyu Cangas.
Las instancias solicitando formar parte del procesu presentaránse no Rexistru Xeneral de documentos ou na sede electrónica hasta'l día 17 d'agostu de 2017.

 

RESOLUCIONES

ACTAS

Cobertura d'una plaza de profesor de Cantu Pop-Rock

L'obxectu de la convocatoria presente yá la selección de personal pa la impartición de clases na Escuela Música del Conceyu Cangas, mediante concursu, debío a la especificidá de las plazas, cumo personal laboral temporal del Conceyu Cangas.
Las instancias solicitando formar parte no procesu van presentase no Rexistru Xeneral de documentos ou na sede electrónica hasta'l día 17 d'agostu de 2017.  

 

RESOLUCIONES

 

Bases ya convocatoria pa la creación d'una bolsa d'empléu pa la contratación de profesor de Pianu ya L.linguaxe musical

L'obxectu de la convocatoria presente yá la creación d'una bolsa d'empléu na categoría de profesor de música, especialidá Pianu ya L.linguaxe musical, a los efectos de la súa contratación eventual temporal pa la Escuela de Música del Conceyu Cangas. 

Las instancias solicitando formar parte no procesu van presentase no Rexistru Xeneral de Documentos ou na sede electrónica nos VENTI DÍAS NATURALES siguientes al de la publicación de las bases presentes no Boletín Oficial del Principáu d'Asturias.

RESOLUCIONES

CONVOCATORIAS

ACTAS